Ponedjeljak, 09.09.2019 | 21:15
IZVOR: Blic.rs

Svjedok tragičnog stradanja Grua: "U roku od 10 sekundi vidjeli smo kako vjetar diže kajtera..."

Vladimir Polča, vlasnik privatnog broda, koji je sa suprugom Milijanom danas popodne plovio Dunavom, bio je svjedok nesreće u kojoj je život izgubio poznati reper Dalibor Andonov Gru.

Foto: instagram screenshot

Kako kaže sagovornik "Blica", sve se dešavalo na polovini Velikog ratnog ostrva sa banatske strane.

– Supruga i ja smo izašli da plovimo zbog talasa, jer volimo ekstremnije vremenske uslove. Oko tri sata duvala je jaka košava, pa je vrijeme za plovidbu bilo idealno. Ispred nas, na 150 do 200 metara vidjeli smo kajtera i crveni gumeni čamac. Odjednom, sa strane Pupinovog mosta dunuo je snažan sjeverni vetar. Bukvalno u roku od 10 sekundi vidjeli smo kako vjetar diže kajtera, a onda ga udara o vodu. Bio je to ozbiljan pad, izgledalo je kao da je fića sa visine pao u vodu jednom, uzletio, pa pao još jednom - prepričava za „Blic“ Vladimir stravičnu scenu

U tom trenutku porodica Polča nije znala da li je osoba koja je upravljala kajtom povrijeđena ili ne, ali su spazili da je crveni gumeni čamac za manje od minuta stigao do mjesta na kom je kajter pao.

- Munjevito su odvezli kajtera ka Zemunu. Supruga i ja smo se borili protiv vjetra i pokupili platno od kajta, pa smo krenuli za njima. Kad smo stigli, vidjeli smo kako nekoga masiraju nasred čamca - priča Vladimir i dodaje da su on i supruga sačekali Rečnu policiju i Hitnu pomoć.

- Nadali smo se da će sa kajterom sve biti u redu. Jednom momku iz čamca sam predao platno i tad sam pitao šta se dogodilo. Zahvalio je što smo donijeli platno, ali je rekao da vijesti nisu dobre i da je mladić poginuo. U tom trenutku nismo ni znali o kome se radi, tek naknadno smo čuli da je u nesreći stradao Gru – kaže Vladimir.

Polča dodaje da je kod Nautičkog kluba Zemun, gdje su Gruovi prijatelji dovezli čamac, saznao da je poznati reper juče kupio kajt kojim je danas otišao na poslednje putovanje.

Podsjetimo, poznati srpski reper stradao je oko 15.20 časova. Iako su ga prijatelji brzo izvukli iz vode, za Grua nije bilo spasa.

Gru je iza sebe ostavio ženu Danicu i dvoje djece.

KOMENTARI (0)

Ostavi komentar

Ostavite komentar

* Komentari se na portalu objavljuju u realnom vremenu. "Kolektiv.me" se ne može smatrati odgovornim za napisane komentare. Zabranjen je govor mržnje, psovanje, vrijeđanje i klevetanje. Takav sadržaj će biti izbrisan čim bude primijećen, a autori mogu biti prijavljeni nadležnim institucijama.

VIDEO: BRAVO majstore - Stefan Savić postigao PRVI GOL u Ligi šampiona

Srijeda, 18.09.2019 | 23:05

Devet godina kasnije, sa iskustvom igranja 28 mečeva u elitnom takmičenju za tri kluba (nakon Partizana, Mančester siti i Atletiko Madrid), Stefan Savić je dočekao i da proslavi svoj prvi pogodak.

VIDEO: Govor harvardskog psihologa o sreći koji je pogledalo 18 miliona ljudi

Srijeda, 18.09.2019 | 21:44

Danijel Gilbert je čovjek koji je pokušao da odogovori na vrlo zbunjujuća pitanja.

LIGA ŠAMPIONA: Kralj u Parizu, Savić čeka Ronalda, Zvezda u Minhenu

Srijeda, 18.09.2019 | 21:03

Liga šampiona nastavlja se večeras utakmicama u grupama A,B,C i D.

PODGORICA: Motociklista povrijeđen u udesu kod Trgovinske škole

Srijeda, 18.09.2019 | 20:31

U udesu koji se dogodio u ulici Kralja Nikole kod Trgovinske škole povrijeđen je motociklista, saopšteno je iz OKC-a Uprave policije.

Ostavio električni TROTINET da se puni preko noći, pa ujutru ostao bez STANA

Srijeda, 18.09.2019 | 19:41

U stanu na drugom spratu jedne minhenske devetospratnice, nedaleko od metro-stanice Harthof, jutros je izbio požar. I pored brze intervencije vatrogasaca, stan na drugom spratu je potpuno izgorio.

VIDEO: Čistio bazen pa od šoka UPAO u vodu kad je vidio ŠTA je u njemu

Srijeda, 18.09.2019 | 19:21

Mislio je da se začepio filter.

Odbojkaši optimistični pred meč sa Češkom: "U meču sa Češkom sve je u našim rukama"

Srijeda, 18.09.2019 | 19:07

Muška odbojkaška reprezentacija Crne Gore igraće sjutra u Amsterdamu sa Češkom utakmicu posljednjeg, petog kola D grupe Evropskog prvenstva.

Kašćelan: "Cetinje ponosno na uspjeh koji je postigao Radović"

Srijeda, 18.09.2019 | 18:47

Gradonačelnik Prijestonice Cetinje Aleksandar Kašćelan čestitao je stonoteniseru Filipu Radoviću, stručnom štabu i rukovodstvu Paraolimpijskog komiteta Crne Gore osvajanje srebrne medalje na Evropskom prvenstvu za osobe sa invaliditetom, koje je organizovano u Helsingborgu.

Vlada saopštila: "Crna Gora ponosna na Filipa Radovića"

Srijeda, 18.09.2019 | 18:41

Crna Gora ponosna je na Filipa Radovića, a Vlada će nastaviti da podržava talentovane sportiste, navodi se u čestitki Vlade.

Crna Gora dobija Muzej policije: Na Cetinju potpisan Memorandum o saradnji

Srijeda, 18.09.2019 | 18:29

Ministar kulture Aleksandar Bogdanović, ministar unutrašnjih poslova Mevludin Nuhodžić i direktorica Narodnog muzeja Crne Gore Anastazija Miranović potpisali su danas na Cetinju Memorandum o saradnji u realizaciji projekta organizacije Muzeja policije.