Srijeda, 11.09.2019 | 20:28
IZVOR: Telegraf.rs

Veliko otkriće: Naučnici na planeti sličnoj Zemlji pronašli vodu, pogodna je za život

Poznata je kao egzoplaneta jer orbitira oko zvijezde izvan Sunčevog sistema.

Foto:Shutterstock

Vodena para otkrivena je u atmosferi ogromne planete nalik Zemlji za koju se zna da već ima temperaturu koja je pogodna za stanovanje. Naučnici tvrde da je ona pogodna za život.

K2-18b je ekstrasolarna planeta na kojoj je došlo do iznenađujućeg otkrića, a ona je osam puta veća od Zemlje.

Poznata je kao egzoplaneta jer orbitira oko zvijezde izvan Sunčevog sistema, a prva je takve vrste koja ima i vodu i temperature pogodne za život.

Oni koji se nadaju "skoku" sa svemirskog broda razočaraće se kad čuju da je K2-18b 110 svjetlosnih godina udaljena od Zemlje.

Megan Fox dopušta sinu da za školu OBLAČI haljine, ljudi su podijeljeni

Subota, 21.09.2019 | 21:49

Holivudska glumica Megan Foks gostovala je u šou CBS-a, gdje je pričala i o odgajanju tri sina, Džernija (3), Bodija (5) i Noe (6), koje ima s američkim glumcem Brajanom Ostinom Grinom.

Raspucana Budućnost savladala Mornar i u Topolici

Subota, 21.09.2019 | 21:18

Košarkaši Budućnosti VOLI savladali su Mornar u Topolici i u drugom pripremnom meču rezultatom 93:79.

SAD JE ZVANIČNO SNAJKA PORODICE ĐUKANOVIĆ: Evo kako prelijepa mlada izgleda u vjenčanici

Subota, 21.09.2019 | 21:09

Proslava povodom ženidbe sina Mila Đukanovića, Blaža, je u punom jeku, a mlada je zablistala u neobičnoj vjenčanici i sa biserima oko vrata.

Oženio se Blažo Đukanović, oko 440 zvanica na svadbi

Subota, 21.09.2019 | 21:01

Oko Kraljičine plaže i Miločera prisutno je više vozila policije, a više policijskih plovila patrolira i morem od Svetog Stefana do Budve

Subota, 21.09.2019 | 20:16

Najmanje 49 ljudi povrijeđeno je u zemljotresima koji su danas pogodili Albaniju, a neki od potresa osjetili su se i u Crnoj Gori.

Tivat: Vatrogasci i mještani ugasili veliki šumski požar iznad Mažine

Subota, 21.09.2019 | 20:10

Vatra je izbila iz za sada zvanično neutvrđenih razloga, ali se sumnja da je njen uzrok varničenje na dalekovodu...

Košarkašice Budućnosti nastavile sa pobjedama

Subota, 21.09.2019 | 19:50

Košarkašice Budućnost Bemaxa savladale su ekipu ,,Radivoj Koraća” (78:68) u kontrolnom meču u Beogradu.

Vatrogasci oslobodili psa zaglavljenog u zidu pljevaljske bolnice

Subota, 21.09.2019 | 19:37

Pljevaljski vatrogasci oslobodili su danas psa koji se zaglavio u zidu podrumskih prostorija Opšte bolnice.

Nuhodžić: Crnogorsko društvo prihvatilo različitosti

Subota, 21.09.2019 | 19:26

Danas smo pokazali da je crnogorsko društvo zrelo da prihvati različitosti i da poštuje ljudska prava, kazao je danas ministar unutrašnjih poslova, Mevludin Nuhodžić, nakon Parade ponosa.

Srbija u četvrtfinalu Evropskog prvenstva

Subota, 21.09.2019 | 19:18

Odbojkaši Srbije pobijedili su Češku sa 3:0 i plasirali se u četvrtfinale Evropskog prvenstva.