Četvrtak, 16.05.2024 | 10:43
IZVOR: krstarica.rs

NAJZDRAVIJA kafa na svijetu, TOPI i salo na stomaku, TVRDE stručnjaci

Ukoliko ne možete da zamislite jutro bez kafe, onda će vas obradovati vijest da jedna vrsta ovog napitka značajno smanjuje masti!




Foto: Ilustarcija/Pixabay.com 

Jedan od glavnih razloga zašto stručnjaci često pomažu ljudima koji žele da izgube masnoću sa stomaka je taj što ova vrsta masti, poznata i kao visceralna mast, može rasti i vremenom dovesti do zdravstvenih komplikacija kao što su bolesti srca ili dijabetes tipa 2.

Prema dijatetičarki Lauren Manaker, jedna od najboljih kafa koje možete da pijete kada želite da izgubite masnoće u stomaku je crna kafa.

„Iako postoji mnogo aroma i dodataka koji se nalaze u kafama, najbolji izbor kada pokušavate da smršate je da ga pijete crnu, domaću kafu. Kafa sa kofeinom prirodno sadrži mnoštvo jedinjenja koja podržavaju gubitak težine. To je napitak bez kalorija i pun je antioksidanata koji mogu biti fantastični dodaci za mršavljenje“, rekla je ona.

Jedna studija sa Harvarda je pažljivo pratila 126 učesnika tokom 24 nedelje. Otkrili su da ispijanje oko četiri šoljice kafe dnevno ima mali ili nikakav uticaj na insulinsku rezistenciju, ali je povezano sa gubitkom tjelesne masti. Jedan od glavnih istraživača istakao je da je ovaj efekat nastao zbog sadržaja kofeina u kafi i njene sposobnosti da ubrza metabolizam.

Druga studija je, međutim, otkrila da je ispijanje najmanje dvije šoljice kafe dnevno povezano sa masnim tkivom u donjem dijelu stomaka, bez obzira da li je kafa sa kofeinom ili bez kofeina. Ovi istraživači sa Univerziteta Anglia Ruskin vjeruju da su bioaktivna jedinjenja u kafi ta koja mogu pomoći u promovisanju gubitka težine.

Ako ste neko ko voli slatku kafu, u tome nema ništa loše! Ako trenutno pokušavate da izgubite salo na stomaku, važno je napomenuti da bi ostale kafe trebalo da zamijenite crnom.

KOMENTARI (0)

Ostavi komentar

Ostavite komentar

* Komentari se na portalu objavljuju u realnom vremenu. "Kolektiv.me" se ne može smatrati odgovornim za napisane komentare. Zabranjen je govor mržnje, psovanje, vrijeđanje i klevetanje. Takav sadržaj će biti izbrisan čim bude primijećen, a autori mogu biti prijavljeni nadležnim institucijama.

Mesi se vratio na teren nakon očeve smrti: Pokazao je koliko mu znači fudbal

Četvrtak, 13.08.2026 | 11:30

Argentinski fudbaler, Lionel Mesi vratio se na teren nakon smrti oca, a njegov Inter iz Majamija je u Liga kupu poražen od Leona 3:2.

Ulica Blaža Jovanovića bez vode do 15 sati

Četvrtak, 13.08.2026 | 10:57

Saopštili  iz Vodovoda. 

Budvanski Sud za prekršaje: Tokom špica sezone okončano 500 hitnih predmeta, naplaćeno više od 200.000 eura kazni

Četvrtak, 13.08.2026 | 10:55

Ljetnja turistička sezona donijela je povećan broj prekršaja na crnogorskom primorju, a posebno veliki priliv predmeta zabilježen je u Budvanskom sudu za prekršaje. Vožnja pod dejstvom narkotika i alkohola, prekoračenje brzine, upravljanje vozilima suprotno propisima, ali i prekršaji povezani sa novim pravilima u saobraćaju, među najčešćim su slučajevima sa kojima se sud suočava.

Koliko godina čovjek zaista može da doživi? Nauka možda ima odgovor

Četvrtak, 13.08.2026 | 10:44

Iako uravnotežena ishrana, izbegavanja cigareta i aktivan način života mogu potencijalno produžiti životni vek, kraj životnog vijeka je naprosto neizbježan.

Zverev: Vratiti masters turnire na jednu sedmicu i smanjiti opterećenje igrača

Četvrtak, 13.08.2026 | 10:28

Treći teniser svijeta Aleksander Zverev smatra da bi skraćivanje masters turnira sa sadašnjih 12 dana na jednu sedmicu bilo jednostavno i efikasno rješenje za smanjenje opterećenja tenisera.

Brz, ukusan i osvježavajući: Šejk koji možete spremiti za nekoliko minuta

Četvrtak, 13.08.2026 | 09:31

Ubrzan način života često ostavlja malo vremena za pripremu kvalitetnih obroka.

Katić: Požar pod kontrolom, ljudi pokazali solidarnost

Četvrtak, 13.08.2026 | 09:18

Požar u Herceg Novom je pod kontrolom i više nijesu ugroženi objekti u Baošićima i Bijeloj iako je akcija gašenja i dalje u toku, saopštio je u uključenju za Jutarnji program RTCG predsjednik Opštine Herceg Novi Stevan Katić.

Berane: Tri osobe osumnjičene za šumsku krađu

Četvrtak, 13.08.2026 | 09:13

Beranska policija je po nalogu nadležnog državnog tužioca, podnijela krivičnu prijavu protiv tri osobe iz Berana, L.V. (19), M.B. (31) i V.D. (35), koji su osumnjičeni za šumsku krađu, saopšteno je iz Uprave policije.

MPNI: Gimnazija "Niko Rolović" Bar uključena je u projekat uređenja i opremanja STEM kabineta

Četvrtak, 13.08.2026 | 08:45

JU Gimnazija "Niko Rolović" Bar uključena je u projekat uređenja i opremanja STEM kabineta, kroz koji se stvaraju savremeniji i funkcionalniji uslovi za izvođenje nastave iz prirodnih i tehničkih nauka, saopšteno je danas iz Ministarstva prosvjete, nauke i inovacija (MPNI).

Neophodan adekvatan model rada trgovina nedjeljom

Četvrtak, 13.08.2026 | 08:41

Crnoj Gori, kao turističkoj državi, neophodan je model od kojeg će, kada je riječ o neradnoj nedjelji, koristi imati i mali trgovci, ali i građani i turisti, smatraju analitičari, dok predstavnici privrede traže reakciju institucija po pitanju zloupotrebe zakonskih izuzetaka.